Zadatak 1. Kreirati klasu Helikopter koja u sebi sadrži sledeće podatke: registarskiBroj, maksimalnaBrzina, brojSedista. U pokretačkoj main funkciji napuniti datu klasu sa podacima i prikazati u liniji sadržaj klase. Kreirati get i set funkcije. (10 min)
Zadatak 2. U luci su usidreni čamci i jahte. Napisati program za izračunavanje procenta čamaca ako kao parametar imamo ukupan broj plovila kao i broj jahti. Prilikom pravljenja ove aplikacije treba kreirati klasu koja predstavlja luku (i sve što se tiče luke) i main funkciju koja je zadužena za sakupljanje podataka i za prikaz podataka. (10 min)
Zadatak 3. Kreirati klasu Student koja opisuje jednog studenta i funkciju main koja demonstrira sve funkcionalnosti klase Student. Atributi klase Student su: ime (tipa string) i brojIndeksa (tipa int). Kreirati podrazumevani (ili prazan) konstruktor koristeći pokazivač this, tako da postavlja ime na vrednost "Student X" , a broj indeksa na vrednost 3000. Kreirati konstruktor sa parametrima koji prima vrednosti svih atributa. Kreirati konstruktor kopiranja, tj. konstruktor koji prima objekat klase Student kao argument. Kreirati metodu ispisi(), koja vraća vrednosti svih atributa u sledećem formatu (10 min):
Ime studenta: Student X Broj indeksa studenta: 3000
Zadatak 4. Na osnovu klase Student kreirati klasu Profesor, tako da sadrže sve elemente koje ima klasa Student. Svaki profesor je opisan imenom, prezimenom, zvanjem i brojem godina. U main funkciji demonstrirati funkcionalnost kreirane klase Profesor. (15 min)
Zadatak 1. Napisati funkciju koja ispituje da li je string palindrom. Koristiti C++ string klasu. (10 min)
Zadatak 2. Deklarisanje, incijalizacija, manipulacija tekstualnim podacima C++ string klase:
a) Deklarisati i inicijalizovati 3 tekstualne promenljive, ili pomoću operatora = , ili pomoću zagrada.
b) Proširiti primer pod a) da omogući korisniku da zada vrednost jednoj tekstualnoj promenljivoj od 3 pomoću funkcije getline.
c) Napisati program da se demonstrira upotreba string.size, string.empty i string.compare kao metoda za manipulaciju tekstualnim podacima. (20 min)